13: skriva om min dag från jag vaknar tills jag somnar

13: skriva om min dag från jag vaknar tills jag somnar

tordag morgon : jag vaknade vid 09.00 , satte mig vid datan , kollade lite på facebook & chattade lite .
sen gick jag ner och åt frukost : macka med ost & gurka, drack god oboy :) (y)
sen kollade jag på tv ( hannah montana ) (hihih) sen lyssnade jag lite på NRJ . mycket bra musik ! :)
sen började jag fixa mig , ( platta håret , sminkade mig ) sen typ chillade jag lite ...
efter det så gick jag e runda med konrad . sen lyssnade jag på musik ifrån datan , ( Lazy Song , Lilla Lady , Me and my drum , Grenade  , Just the way you are & Folloy me home ) .
vid 12.53 tog , jag , linn & lisa tåget till gunnesbo , där mötter elin & jessica oss :)
sen gickvi till nova , efter det så gick vi hem till elin & hittar på något kul :)
sen vid klockan 16.00 så hämtade pappa oss, efter det drog vi vidare på kalas :)
åt god mat & elin & alice gillade presenterna (y)
efter kalaset så var det hem & kollade på bigbrother sen somnade jag:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0