läsigt !

kvällen har varit mysig .
när vi hade ätit så kom joel & wiggo, kulkul ;)
vi kollade lite tv och spelade poker , mycket kul ! :D
sen stack wiggo hem ,.
jag och liza gick ut och tog lite bilder :)   (kommer nog i morgon)
sen när vi kom hem så satte jag mig vid datan, linn somnade, joel & lisa satt kvar i soffan och möss (a)
sen när jag kom ner så typ hade precis "the waking dead" börjat och jag bara :
NEEEJJ ! detta kan jag inte se, då kommer jag inte kunna somna ikväll , så jag gick upp vid datan i ställer och skirver detta , :p
nu ska jag smyga ner och kolla vad dem gör !! moowhhahhah !

hejdå !


jävla ziperall försenad 5 dagar !!
vill bara ha den nu !! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0