ljög innan , men vad skulle jag göra ? :)

hejsan , dagen blev lyckad ! :)

innan så skrev jag att jag skulle åka till malmö och färga håret blont.
jag ljög för att jag skrev att det var en hemlis , men hemlisen var att jag , linn & emmy skulle överaska lisa med att gå på bio . Så trodde jag att hon fattade om jag skrev att det skulle bli en hemlis , så typ jag gjorde ett lilägg om att jag skulle färga håret blont , med det var bara FALSKT ALARM !
är fortfarande brunett så andas ! :p

sjukt kul idag !
som alla glodde på oss...
BILDER FINNS PÅ FACEBOOK ,alla kollar !
_____________________________________________________________________________________________


Nu har jag precis kommit hem från scautstugan (stavningen)
mycket trevligt (y)
även om vi inte var där så länge :p
eric, ramez, lukas, joel, hasse, adam, emmy, viggo, lisa, linn & VT :)
ni är riktigt roliga människor , SPECIELT : VT & ADAM :p
_____________________________________________________________________________________________

snart ska jag gå och lägga mig , upp klockan 5 i morgon för vi har cup !
tagga nu tjejer ! ÄLSKAR ER ENORMT !
_____________________________________________________________________________________________

bild från idag : 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0