tar en paus med bloggen ..

hej , :p
jag ska ta en paus med att blogga, hinner inte så mycket denna veckan. det är mycket läxor innan lovet, sen ska jag packa tills på fredag, sen ska jag handla & ja , jag hinner nog inte blogga så mycket ....

inte lönt att läsa bloggen nu : onsdag , torsdag & fredag , okej kanske bloggar på fredag ..
sen är jag iväg hela helgen ....  ( vilket betyder inget internet )

börjar blogga på påsklovet och börjar kolla allas bloggar då , ;)

sorry men jag hinner inte nu vecka : 15 men börjar vecka 16 igen ! :$
_______________________________________________________________

sen var det någon som ville se bilder på min mobil, jag kan fixa det nästa vecka ,:)

kul på träningen när emmy börjat träna :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0