valborg

valborg i dag , :)
skulle egentilgen va med emmy, ida & lisa och många mer , sen skulle vi gå till måsängen och kolla på bålet , men asså jag har typ hosta och går jag inärheten av typ tråd och sånt så får jag en alergisk reaktion , mina pollen tabletter har tagit slut så man kliar sig i ögonen typ hela tiden , sen så ska man stå och frysa och kolla på bålet , så asså jag kände, nej jag skiter i det , jag blir hemma och myser istället ...
sofie johansson kommer också  , :)
jag är fett sugen på godis , men det får ble fruktsallad ist ;)
kom precis på att mina shorts som jag köpte var förstora när jag typ gick ner för trappan så namlade dem ner till knäna , de var förstora -.-
pappa ska byta dem till en storlek mindre :)

puss&kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0