14 år !

vaknade av att hela familjen + caroline och emilia sjön för mig & linn . :$ blev riktigt glsad för alla packeter jag fick ! jag fick detta : ( bilder kommer sen )
* löpartights
* 3 färgade t-shirt's
* en långärmad rosa tröja
* spetstrosor
* 3 nagellack ( grafiti )
* typ vit " magtröja " eller vad man ska säga....
* en vår jacka * en typ "magtröja" till fast orange
* ögonbrynspenna * en handboll ( grön ) riktigt feet !
* + 2 armband av sofie johansson :) RIKTIGT FINA PRESENTER ! :)

 snart ska jag linn & mamma in till malmö ( källaren )
och handla mer ! sen så hittade mamma ingen klocka som jag ville ha ,
så jag ska handla en på ur&penn idag , för i med att de säger att där ska
vara så billigt ! :o sen ikväll så ska hela familjen ( utom konrad ) gå på resturang & äta choklad fonduy :P

bara jag som älskar att fylla år ?! 

puss
/ anna samberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0