hemma från en galen dag/kväll i lund !

hemma från en GALEN dag i lund !
hhahhah jag tror inte jag berättar allt vi gjort för då kommer jag sitta här och skriva i en vecka -.-
hahahah !
kan iallfall säga att vi träffade SARAS syster från bigbrother på statinonen i kävlinge !
vi bara : är du saras syster ?
hon bara : ja !
och vi bara : från big brother ?
hon bara : JA !

hahah ändå häftigt !
jag har träffat vanessa lopez från b-b huset , sen har jag träffat sara syster ifrån b-b huset !
vem vet man kanske träffar martin om några dagar , hahah han va på jägers idag och jag ville dit ! :D <3

nu har vi en "mini" fest här hemma i döda furulund !
hahaha :p


puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0