hoppas alla fick en bra midsommar !

hej bloggen !
igår kväll så skulle jag ju träffa emmy & lisa , men det blev klyddigt.
snackade med sofie ist så vid 10 på kvällen så stack jag till henne , hon bodde 3 hus bort .
sen så badade vi och typ chillade , krängde typ godis och snackade om allt möjligt !
om 2 timmar kommer lite folk , mina 2 mostrar med familj kommer och en annan familj kommer också .
kör på byxdress idag också , blir min prickiga idag .
asså jag vet inte ifall jag ska köpa en hel byxdress med långa ben , tror det blir en svart isf  .
bild på dagens outfit kommer nog senare ! (y)

är faktist glad för pappa har fixat min data !
han har typ fixat windos 7 och sen ska han föraöver mina bilder från jennies data till min data !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0