ojoj , glömde .

oj , har visst glömt att blogga på hela dagen :(
inte bra , för jag såg att statistiken hade sjunkigt från 55 - 25 :(
aja , skit samma .

idag så har jag hunnit med mycket !
1. gjort en himlans god frulle ( ägg , bacon & macaroner )
2. solat i 3 timmar .
3. badat massor .
4. pantat flaskor
5. gått med konrad
6. hängt upp tvätten.
och 7. senare ska jag linn & pappa handla på nova & rusta !
jag ska handla en svart eller blommig byxdress .
och sen ska vi handla hårfärg till linn .
JAG ska färga henne !
hon ska bli brunett !
nu kommer jag och linn va jätte lika :$

puss

när jag ska ladda upp bilder så laggar det och ta en jävla tid .
därför så har jag inte laddat upp några bilder .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0