salsa - sumba - samba !

när jag kom till träningen så sa vår tränare att vi inte skulle ha vanlig träning utan vi skulle dansa salsa - sumba - samba .
måste säga att det riktigt tråkigt -.-
hade hellre sprungit slingan ! (y)
men,men det är tränaren som bestämmer ! :o
jaja skit samma får lära mig det så det blir roligare tills nästa gång som är på torsdag ! :D

nu ska jag duscha , äta , packa och fixa mig sen sticker jag till lisa och emmy är också där så vi ska sova över !
uppdaterar kanske mer ikväll ! :D <3

hejdå !

bilden är snart ett år gammal :o
oj jag har ju knappt förändras ? :(

Kommentarer
Postat av: Hanna

riktigt söt ju!! <3

2011-06-15 @ 12:35:30
URL: http://hannasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0