kan inte svara på kommentarerna -.- !

hejsan .
jag har inte kunnat svara på kommentarerna -.- !
det funkar inte ...
men jag tänkte svara på någons anonym fråga här :


anonym:
hej .
fin bild :)
är det på din tvilling syster ?
jag brukar kolla hennes blogg & din med !
är det riktiga flättor ?
när jag va i egypten så gjorde jag också sånna flättor !!! fast det gjorde jätte ont ...
kram
__________________________________________________________________________

annasamberg:
hej.
tack :)
ja´, det är min tvilling syster .
ja det är riktiga flättor. jag har med hårförlägning i, men linn har utan hårförlägning .
mm, jag vet det gjorde jätte ont !

kram ?
föresten vem är du ?



detta inlägget var till "anonym" .

hejdå

Kommentarer
Postat av: stina

hej, vad heter linns blogg?:)

2011-03-23 @ 15:38:09
Postat av: anna

Hej Stina , hennes blogg heter :



www.linnsaamberg.blogg.se



brukar du följa min blogg ?

/ anna samberg

2011-03-29 @ 10:58:17
URL: http://annasambeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0