center syd med allra bästa - duktig !

skolan idag, va rätt okej utom att mina leggings gick i sönder och jag såg ut som ett emo ? !
fast när vi hade håla så cyklade jag hem till lisa och lånade hennes ! :p
så det blir bra ändå !

efter skolan så tog LELA bussen till center syd ! :p
jag var faktiskt jätte duktig !
handlade inga kläder !
men jag handlade godis och dricka, ( tills i morgon)

något som inte gillas är att det ä maran i morgon och helt seriöst jag kommer DÖ !
och mitt liv är just nu perfekt och jag vill inte DÖ ! :´(
hahahah, men får se hur det blir ;)

nu ska jag fixa lite sen ska jag käka mat !
puss !


p.s : mamma är o stholm & pappa jobbar & jennie är och tränar , snacka om TOMT ! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0