plugg, plugg, bara plugg.

hej alla bloggläsare !
skolan var väl rätt okej idag , bara 3 lektioner sen har vi typ håla och 2 idrottslektioner :)
bild på outfit kommer senare, :)
ja rubriker tycker jag stämmer rätt bra ?
pluggat hela dagen fram tills nu , -.-
fast jag somnade ett tag med konrad iknäet ...
jag är riktigt trött och nu måste jag ta mig kragen och säda . det finns inget tråigare än att städa ?
det var allt för mig...
jo förseten , jag har ingen anning vad jag ska ha på mig på skolavslutningen ?
kanske en byxdress , shorts och ett linne ?
eller kanske beställa en söt kläning ifårn någon sida ? :p
har ångest bara tänker på de hela tiden....

längtar som fan tills i morgon, säger inte vad som händer ..
sen längtar jag tills på lördag för då ska jag träna med SKÅNELAGET, och efter det är de handbollsavslitning, sen ska jag på kalas. (y)
sen på söndag ska jag träffa elin & tror jessica , riktigt härliga tjejer ni är ! <3

hejdå :p

Kommentarer
Postat av: Viktoria

hej :) Tack!

Jag har några få ear cuffs kvar men vilken är du intresserad av? :)kram <33

2011-05-12 @ 18:11:18
URL: http://vickivicki.blogg.se/
Postat av: MATILDA GRÖNQVIST

anna, du ska på uttagning till skånelaget ;)<3

2011-05-12 @ 19:06:50
URL: http://matildagronqvist.blogg.se/
Postat av: anna samberg

ja, matilda jag tränar med dem för att se om jag är bra ? <3

2011-05-12 @ 19:18:42
URL: http://annasambeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0