hemma från alingsås nu !

hejsan :p
nu tänkte jag skriva hur min helg har varit :)

fredag : vaknade vid 9 , åt frukost & fixade mig .
             sen packade jag i det sista i resväskan . 
             emmys mamma kom vid 11 , och hämtade mig & linn . :)
             sen satt vi i bussen i 4 timmar (drygt)
             när vi va framme så han vi inte byta om , så vi fick skynda oss att byta om och sedan dra till matchen .

             vi vann den första matchen .  efter matchen åt vi & sen gick till skolan och packade upp .


lördag : tidig morgon , vaknade fixade oss , åt & sedan match , vann båda metcherna ( 1:a i gruppen )
            sen kollade vi lite matcher osh sen gick tillbaka till skolan . på kvällen va vi med killarna & ja mycket mer.

söndag : tidig morgon igen ,  på mogonen spelade vi 8-delsfinal & förlorade den . så var det slut spelat för oss. 
              kollade på matcher & packade ihop sen åkte vi hem . 
              var hemma vid halv tio och då var man helt körd och somnade direkt !


bilder kommer nog lite senare :)

det var allt som hände i helgen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0