blandat.

hhaajj.
skola i dag , shit asså !
sjukt mycket läxor! :0
det är bara till att börja plugga..
hahah eller inte.
efter skolan stack jag till emmy en lite stund.
men nu är jag hemma ., <3
jag har gjort en god patasallad till mig & linn <3
snart kommer mamma hem .
sen ska vi åka till center syd.
jag ska nog handla en tjocktröja & jeans, jag får se vad det blir. :)
jag älskar min mamma så sjukt mycket  ;)
tack för att du alltid ställer upp ! <3
jag ska nog börja med biologin..
hur jävla kul är det läsa om maskar & blodiglar... USCH!
riktigt äkligt.
all information man får från eva, ( vår biologi lärare ) kommer in i höger öra , och ut genom vänstra örat.
känns lönt att skriva ett skriftligt förhör. -.-
dör snart asså.

JAG VILL TILL JÄGERS!
kan inte åka dit nu på sportlovet.. :(
typ ingen är hemma då, och palla åka dit .. -.- <3
puss
/ anna samberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0