plugg, plugg, bara plugg.

hhhej.
riktigt fint på skolan idag med hjärtan överallt !  :)
förutom att de hade gjort inbrott över helgen och skittat ner något riktigt mycket i cafeterian.
men annars så va den rätt okej.
MAX GRÖNQVIST hahhahah ! :D :D :D :D :D :D :D
efter skolan idag så satte jag mig vid läxorna direkt, hann knapt komma
innanför dörren för än de va plugg igen .:0
läste svensk boken i 1 h, sen gjorde jag biologin i typ 30 minuter sen så håller
jag på att repitera engelsk provet , nudå .. :0
plus att vi ha matte prov om 2 dagar.
jag fattar inte varför man egentligen ska lära sig en massa saker..
helt jävla onödigt...
längtar tills ikväll för då är det : topmodel ! :D

puss
/ anna samberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0