vet inte vad jag skla skriva , :s

gokväll '
lisa
har precis åkt hem , :(
vi kollade på film & åt gott gott, :)
jag kommer sakna emmy & lisa nu , för de ska till thailand om 2 dagar ..
2 veckor utan dem kan bli svåra :´(
plus att på lovet så ska matilda till stöten & sofie till lalandia :(
känns liksom bara som om jag ska vara hemma över sportlovet..
men, men det finns ju andra roliga presoner kvar i sverige :)
t.ex. josefine archenholtz , ida holmberg , & många fler. :)
älskar er tjejer sjukt mycket.  <3
nu ska jag snart gå och lägga mig  .. :)
i morgon så blir det full rulle :D
skridskor med my & sofie JIPPI! :) <3
efter det så sover de här hos mig. :)
på söndag så shoppar jag nog , MÅSTE TILL MALMÖ ! :0
på tala om malmö, grattis nicki , :)
din navel pearsing blev sjukt fin ! :)
längtar till om 15 dagar för då är det min och linns tur ! :D
jippi 14 år snart :)
man märks att tiden går fot när man har roligt, hahah :)
++ jag vill till jägers , :) (L)
men nu har jag inte mycket mer att skriva ..
puss
/ anna samberg.


Kommentarer
Postat av: nicki

tack gumman!



/nicki

2011-02-12 @ 10:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0