home sweet home !

hemma nu riktigt skönt !
måste bara säga förlåt att jag inte mobilbloggat , men om ni bara visste hur extermt dålig tekning det va . 
jag har iaf haft det sjukt kul !
med kompisar & allt med handbollen ! :)

kom hem idag klockan 4 på morgonen !
jennie gick till A- final och den gick klockan kvart i elva .
sen efter den så väntade vi på bussen i en & en halv timme -.-
vill ni veta vad vi gjorde ?

omg asså , vi la oss på en filt på parkeringen bakom en bil !
det va det sjukast jag gjort i hela mitt LIV !
sen när bussen kom så åket vi till kristiansstad och åket tåg till lund där mamma hämtade oss .
måste säga att alla va trötta , jag , linn , jennie & jessica ! :o
så ja , man va väl hemma vid 3 -4 ?

jag är sjukt trött ! så idag så ska jag & linn kolla på film och bara mysa .
ja , vädert är inte det bästa ! :(

hejdå

jag vet att statistiken har sjunkt , men det fattar jag ju . !
SKA BÖRJA BLOGGA MER NU NÄR JAG ÄR HEMMA !




Kommentarer
Postat av: Simona

görs????? :P

2011-07-23 @ 15:02:43
URL: http://simoonaaa.blogg.se/
Postat av: jenny johansson

gå gärna in på min blogg och tävla kommentera "jag är med"

kramis <3

2011-07-24 @ 00:40:58
URL: http://jennyloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0