10 mer läsare !

kollade precis statistiken och jag har fått 10 mer läsare !
har inte kollat på statistiken på typ en vecka !
jag la in på facebook mitt bloggnamn och hoppas att den höjer mer och mer !
jag är också jätteglad för jag har fått mer kommenterer !
detta får mig att bara blogga,blogga & blogga !

vet inte om jag ska göra fler videoinlägg ?
eller bara skriva ?

jag skrev ju för ett tag sen att ni skulle maila mig om
min blogg .
fick lite tips om att göra videoblogg , och typ vissa hur man gör collage .
och sen va det någon som ville att jag skulle länka mer .

länka kommer jag att göra en gång i månaden .
johanna fick en länkning denna månaden .
jag kommar att länka den som typ upd bra !
jag kommer att skriva vem som vann julislänkning den 25 JULI !

HOPPAS NI HAR FÅTT LITE MER INFORMATION !

glöm inte att tipsa era vänner om min blogg så jag får mer bloggläsare !

puss / annasamberg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0