fallde bara för de här två ?

fast jag kom precis på att jag har en prickig blus som jag har använt 0 gånger,
men jag vet inte riktigt ifall den är så somrig :$

här kommer blusarna :



tyckte båda va fina , vet inte om jag ska köpa en av dem eller båda ?
men det som jag stör mig mest på är att när man kollar här på datan och hittar något man
riktigt vill ha , sen när man kommer till affären för att köpa det så är det man ville ha 
inte där -.- , det stör jag mig så 7kt mycket på ! :o

ska nog in imorgon med mamma och kolla , vill gärna in till malmö med (källaren)
har även bestämt mig för att handla lösnaglar så det står också på handlelistan :)
men det beror på vädert också , är det fint väder så vill man ju vara ute i solen !
plus att imorgon så ska jag också va med sofie ! :p


PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0