hemma från bion nu :)

hej bloggen !
hemma från bion nu , såg baksmällan 2 , och de va som ettan fast i en annan veration :)
om jag ska betyd sätta den från 1-10 så får det bli en 6 , :)
nu ligger jag sängen med en iskal cocacola , och en väldigt het data .
när jag säger het så menar jag att den är varm för den ha varit på nu ett tag .
det är midsommar om en vecka och jag har ingen aning vad jag ska ha på mig :o
funderar ju på en långklänning , men nej det blir det inte .
men kanske på tims konfirmation ? (y)

nu ska jag leta efter något snyggt på några hemsidor !
lägger upp sen vilka jag har hittat ?
sen får jag se vilken jag köper/beställer ?
tror inte jag beställer för ibland så kan det ta tid att komma fram ?

puss , bloggar mer sen . (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0