inget att göra .

hejsan bloggen !
idag kommer jag att ha tråkit !

lisa
orkade inte
sofie är på något pysselskit
emmy är i ronneby
ida är i usa
my jobbar
elin kunde inte
michelle är i spanien
jessica ska nog va med fabio
elin (min kusin) skulle va med hennes kompisar
josefine är med sophia (tror jag)
alla dem brukar jag va med , och alla är upptagna :(

ska nog kolla på tv och springa i slingan .
jag åker kanske ut till center syd , behöver också handla lösnaglar .
ikväll så vet jag inte vad som händer .

nu ska jag kolla på topmodel !


puss

Kommentarer
Postat av: johanna

sv' kul att du är med :D nej det behöver du inte, lycka till.. kram

vinnarna finns ute ikväll så kolla då!<3

2011-06-20 @ 12:23:46
URL: http://lifeasjohanna.blogg.se/
Postat av: nicole

kommentera på bloggen vad du tycker jag ska bättra mig med . Om du läser den ! <3

2011-06-20 @ 15:09:47
URL: http://lifeasnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0