lisa & linn sover -.-

vaknade tidigt idag klockan 8 , PIGG ! :o
det är jättestörigt att vakna tidigit när man inte somnade runt 3 ! :/
kunde inte sova , la och tänkte om allt möjligt ....
linn & lisa sover fortfarnade -.-

jag funderar på om jag ska ta och steka ägg & bacon ?
är jätte sugen på det , plus att jag är vrål hungrig !

idag så ska jag nog bara chilla med linn & lisa , sen ikväll så har jag inget planerat,förutom att jag ska dansa sumba - salsa - samba .....
känner bara för att bara ta det lungt idag , typ sola lite , kolla film, baka . ja bara ta det lugnt . (y) 

nu ska jag kolla lite bloggar blandannat kissie & kenzas bloggar ! :p

skriver mer sen ! <3

nybild :


hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0