midsommar 2011

hejsan allihopa !
glad midsommar på er !
nu ska jag bara göra ett inlägg om dagen och lägga upp en bild , sen ska jag fixa mig .

vakande vid 12 idag åt frulle sen så va jag där ute och tog undan tältet med linn.
och under tältet låg en padda :o
fy vad ful & tjock !
jag kallade den OVE , för på solsidan så säger Alex så här : Shas OVE shas !
och det sa jag till paddan , och därför fick den heta OVE !hahahah
ja , och nu har jag lottat ut vinnarna , hoppas de blev glada !
sen vid 4 så ska jag och familjen cykla till gryet och där firar vi midsommar , senare på kvällen
så ska jag träffa emmy & lisa !
dagens outfit kommer kanske , får se om jag hinner ...
känner mig faktist stressad !!!!!!!

puss !


Kommentarer
Postat av: ULRICA

rösta på vilken header du tycker är snyggast eller vad du tycker den är! http://uulricanilssons.beldo.se/entry/18573#comment

2011-06-25 @ 15:36:57
URL: http://uulricanilssons.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0