påbyggdanaglar eller vanliga lösnaglar ?

vet inte vad jag ska ta ?
det finns ju fördelar !

påbyggda dåliga saker : 1. man kan inte ta av dem när man vill ... 
                                         2. imed att jag spelar handboll så måste man ju kunna ta av dem . 

påbyggda bra saker : 1. det är snyggt .
                                    2. ser inte så fejkat ut . 
                                    3. verkar inte ramla av så ofta .

lösnaglar dåliga saker : 1. de ramlar av .
                                        2. knäcks väldigt ofta . 
                                        3. förstar naglarna under av limmet . 
                                        4. kan göra ont .

lösnaglar bra saker : 1. man kan ta av dem om man ska spela handboll . 
                                   2. man kan ta av dem om de gör ont .
                              

vet inte vad jag ska ta, har funderat på det här ett bra tag nu , HUR SKA JAG GÖRA ?
tror det blir lösnaglar för jag måste kunna ta av de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0