15/3

hej bloggis :)
som vissa märker så bloggar jga bara på kvällarna , för jag hinner inte på dagarna.
nu sitter jag vid datan och driker typ passionsjucie, jättegod :)
har nästan precis duschat & ska snart föna det .
längtar tills 22.00 BIG BROTHER mitt favorit program !
jag känner mig sjukt taskig mot min syrra ..
hon fyller år om 2 dagar och jag har glömt att handla present :$ .
men hon sa att det var lungt men man får endå dåligt
samvete för hon handlade till mig :( .
nu på denna helgen & typ 4 veckor fram så kommer jag typ vara
uppbokad på alla helger... ska på en massa fester & kalas :P
plus att min kusin från U.S.A kommer hem :) <3
det var allt för mig.. :)
( jag har ont i tummen för idag tränade vi med klister & jag fick en massa blåsor på fingrarna ) ..

puss
/ anna samberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0