presenter :)

nu har gästerna gått hem ....
det jag fick i dag var typ bara pengar . :)
det är bättre med pengar än en ful tröja som en faster köper, ellerhur ?
hahaha .. :)
jag vill bara att nästa vecka ska gå jätte fort för att på fredag så kommer min kusin Lara från U.S.A till sverige.
jag har inte träffat henne på 7 år :´( .
men så får jag träffa henne på fredag (y) !
sen längtar jag tills på lördag när min farmor ska ha kalas för då
får jag träffa mina nästkusiner typ 2 till 7 år gamla och så söta :´) ..
så jag vill bara att nästa vecka ska gå SNABBT ! :)
nu ska jag packa min träningsväcka för i morgon så blir det tidigmatch in till Malmö ...

ja det var allt för mig i kväll ..
hejdå
/ anna samberg


bild sen egypten 09 :)

Kommentarer
Postat av: anonym

hej .

fin bild :)

är det på din tvilling syster ?

jag brukar kolla hennes blogg & din med !

är det riktiga flättor ?

när jag va i egypten så gjorde jag också sånna flättor !!! fast det gjorde jätte ont ...

kram

2011-03-22 @ 21:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0