längtar, men ändå inte ....

längtar som fan tills på fredag , men ändå inte.
1: det är maran , det längtar man inte till.
2: man längtar ju till aranäs med laget!
3: sen längtar jag också tills jag får mitt örhänge av vicki

vill verkilgen inte springa den , just nu har jag träningsvärk sen igår och den är (ENORM)
imorse när jag vaknade så kunde jag fan knappt gå i trappan för de gjorde så otroligt ont !
jag har hört att det som botar träningsvärk är att man rör på sig och de tänker inte jag göra !
hahaha !

skulle egentligen till nova idag och kolla på skolavslutningsklänning.
men jag pallar inte...
jag ska sitta inne och plugga på biologi provet som jag ska ha på tisdag (11) sidor och jag kan nadda !
så det blir plugg idag .... :(

puss hej !


btw ; det var sjukt kul på kalaset igår och erik saade var jätte bra !
men synd bara att han inte vann , men 3:a var äbdå skit bra !
jag är sjukt stolt över han :)

<333333

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Så snällt av dig att länka:)<33

2011-05-16 @ 22:04:53
URL: http://vickivicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0