vad alla ska göra lika dant ! :s

fan vad störigt att alla ska göra samma saker hela tilden ...
köpa samma saker med mera ....

jag har ju gjort en ny header nu , och jag blev JÄTTE glad att jag äntligen fick till vilken jag ville ha !
sen bara har någon annan gjort , nja nästan likadant ......
och jag menar liksom man kan väl hitta på något eget för en gångs skull ? :o

jaja , JAGFÅR VÄL BYTA HEADER EFTER SOM JAG VILL HA EN SPECIEL HEADER .......
visst det är kul att någon gillar min design & insperation , men ändå lite trisst att ha samma ........ :o

ursäkta att jag är på dåligt hurmör , men det är väldigt mycket jag är iriterad på nu som jag inte tycker är lämpligt att ta just nu ... :´(

jaja nu ska jag försöka sluta tänk på bloggen och sova , men en sak är säker JAG ÄR ARG :@



HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0