ojoj ! nu blev det varmt :o

när jag gick ut i trädgården och skulle leka med konrad så tittade solen fram :D
så på med bikinin och ut och pressa .

skulle kanske berätta att för en liten stund sedan så skulle jag ut och handla på centersyd med pappa , bara litejordgubbar och sådär .
sen så glömde jag min mobil på bänken , sen åkte vi vidare -.-
sen ringer mamma och säger att några hade hittat den . 
jag bara ååå !
jag trodde jag hade den i jackfickan men jag hade visst glömmt den på bänken -.-
så jag fick ge killen som hade hittat den 100 i hittelön -.-
lite småstörigt att jag är slarvig ....
men pappa betalade ;)
så nu har jag min mobil ! (y)
HIHIHI !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0