sofie :)

nej !
inte tillbacka till det fula värdet !
usch, vad jag hatar regn .
vill ha sommar nu nu & nu !
efter skolan så stack jag med sofie hem , men saga skjutsade mig på cyklen
och de gick inte alls bra !
jag skulle ta upp mitt paraply för det började regna, så gick hela paraplyet i sönder .
hahaha omg vad vi skrattade !
sen va vi nära på att ramla med ! :D
men till slut kom vi hem ( oskadade ) .
sen när jag kom hem till sofie så började vi baka pannkakor sen tittade vi på tv !

mamma hämtade oss klockan halv 6 , och då åkte vi och kollade på färg .
jag hittade inte den färgen jag vill ha, så jag ska bara ha vanlig vit & sen typ svart och till slut en "tapet" men typ newyork (staden) på !
vi ska bara mäta ut rätt sen beställa den ! :D

nu sitter jag här och bloggar , senare ikväll så ska jag fan ut och springa !

bloggar sen , nu luktar det gott , tror maten är klar ,

PUSS !

btw ; bara 3 dagar kvar till aranäs :) och maran :(


Kommentarer
Postat av: elin

SNÄLLA HJÄLP MIG VAD JAG SKA HA PÅ MIG I KVÄLL, KOLLA IN BLOGGEN NU, OCH KOMMENTERA. SNÄLLA ? :D

2011-05-18 @ 16:48:13
URL: http://eliiinzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0