lika bra att jag gör det samma ;)

det är lika bra att jag också gör detta , :)
hinner inte idag , men jag börjar i morgon.


dag 1: mig själv
dag 2: det som betyder mest för mig
dag 3: mig själv som liten
dag 4: min dröm
dag 5: min första bästis
dag 6: min nuvarande bästis
dag 7: något jag ska göra innan jag dör
dag 8: min familj
dag 9: något jag inte klarar mig utan
dag 10: ett perfekt förhållande
dag 11: det här får mig att gråta
dag 12: det här får mig alltid på bra humör
dag 13: skriva om min dag från jag vaknar tills jag somnar
dag 14: mina rädslor
dag 15: mitt favoritminne
dag 16: något jag saknar
dag 17: gämför en ny bild med en gammal
dag 18: något beroende
dag 19: hur jag vill se ut när jag är 20-25 år gammal
dag 20: vad jag egentligen vill heta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0